Korre121

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Waka Waka med kroppen!!

Av Oscar Pettersson - 10 oktober 2013 18:49

Sådär ja, då var dagens träningspass avklarat. Svettig? Eh jaaa!! Men så jävla skönt! 

 

Jag tränar två pass zumba i veckan på Fitness 24 Seven. Definitiv veckans höjdpunkt. Dock kan jag inte direkt påstå att jag är särkilt bra på att rulla med höfterna och Waka Waka med kroppen, men med ett leende på läpparna och lite attityd i kroppen funkar det ändå. Zumba är superkul träning och riktigt bra för kondition och alla muskler i kroppen. Det kan jag alltså varmt rekommendera för alla som älskar dans och fart, och var inte rädd för att göra fel. Det gör jag hela tiden. Men man kommer in i det. 

 

TIPS!! Ta med en kompis så blir det 1000 gånger roligare. 

 

Nu blir det tacomyys med min fina vän Astrid. 

   

LIVET LEKER. 

Ha en bra kväll! :D 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Pettersson - 31 oktober 2013 11:21

Från Jönköping till Rom!!  I fredags drog jag, Oscar Pettersson, till Jönköping för att mötas av 6 fantastiska dagar med Jonas.  Jag tog tåget upp kl 10 och var framme kl 12. Älskar att åka med Veolia transport och deras härliga kupévagnar. Helt ...

Av Oscar Pettersson - 22 oktober 2013 18:05

HejHej!!    Sorry för att jag varit seg med att skriva, men jag ska försöka bli bättre.    I torsdags kom äntligen Jonas till mig och vi hade en fantastiskt mysig kväll tillsammans. Jag mötte upp honom på stationen vid två tiden och sen vi gi...

Av Oscar Pettersson - 15 oktober 2013 19:34


Hejhopp!!    Igår hade jag en fantastiskt spännande dag.  Det började med att jag och Hanna (min kompis) sprang runt i typ 20 minuter för att hitta rätt buss till en kulturmässa vår klass skulle gå på i Malmö.  Kulturmässa på morgonen i Malmö...

Av Oscar Pettersson - 13 oktober 2013 12:26


Okej, här kommer en av de värsta upplevelserna i mitt liv!!   I fredags när jag var i skolan behövde jag, i vanlig ordning, gå på toaletten. Och vad jag vet så går alla människor på toa, så detta är  fullt normalt. Jag är en sådan person som al...

Av Oscar Pettersson - 12 oktober 2013 19:52


Spa-kväll? JA TACK!!    En av mina bästa tjejkompisar Matilda frågade om jag ville ha en spa-kväll med henne ikväll. Ganska solklart svar där. Klart jag vill det liksom. Hur mysigt som helst! Lite ansiktsmasker och mysiga body lotions osv är aldr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards