Korre121

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2013

Jahopp... fredag

Av Oscar Pettersson - 11 oktober 2013 11:02

Fredag idag.. jahopp.. 

Det är nu man börjar önska att man planerat något att göra.. Men som vanligt är jag lagom sent ute och alla andra har helgen uppbokad 

 

Mina vänner: Bio med pojkvän, resa iväg, myskväll med killen.. blablabla.. osv. 

Jag: Yay, då blir det en underbar filmkväll med me, myself and I.. igen. 

 

Jag tror generellt det finns två sorters människor när det gäller att planera sina helger. Den ena sorten som vet i början av veckan exakt vad som kommer hända. 

Sen finns den andra sorten jag tillhör som, på någon märklig vänster, glömmer bort att helgen kommer och sitter på torsdagskvällen/fredagsmorgonen och 

ba: "Shit!! Jag borde kanske höra av mig till mina vänner och se vad som händer i helgen." Som tur är tillhör de flesta av mina vänner samma sort som jag. "Den förvirrade sorten"  så det brukar lösa sig. 

Men inte denna helgen. 

Äsch.. har ändå några serier och måste beta mig igenom.. så det löser sig ;)

 

HÄRLIG FREDAG!! <3

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Pettersson - 31 oktober 2013 11:21

Från Jönköping till Rom!!  I fredags drog jag, Oscar Pettersson, till Jönköping för att mötas av 6 fantastiska dagar med Jonas.  Jag tog tåget upp kl 10 och var framme kl 12. Älskar att åka med Veolia transport och deras härliga kupévagnar. Helt ...

Av Oscar Pettersson - 22 oktober 2013 18:05

HejHej!!    Sorry för att jag varit seg med att skriva, men jag ska försöka bli bättre.    I torsdags kom äntligen Jonas till mig och vi hade en fantastiskt mysig kväll tillsammans. Jag mötte upp honom på stationen vid två tiden och sen vi gi...

Av Oscar Pettersson - 15 oktober 2013 19:34


Hejhopp!!    Igår hade jag en fantastiskt spännande dag.  Det började med att jag och Hanna (min kompis) sprang runt i typ 20 minuter för att hitta rätt buss till en kulturmässa vår klass skulle gå på i Malmö.  Kulturmässa på morgonen i Malmö...

Av Oscar Pettersson - 13 oktober 2013 12:26


Okej, här kommer en av de värsta upplevelserna i mitt liv!!   I fredags när jag var i skolan behövde jag, i vanlig ordning, gå på toaletten. Och vad jag vet så går alla människor på toa, så detta är  fullt normalt. Jag är en sådan person som al...

Av Oscar Pettersson - 12 oktober 2013 19:52


Spa-kväll? JA TACK!!    En av mina bästa tjejkompisar Matilda frågade om jag ville ha en spa-kväll med henne ikväll. Ganska solklart svar där. Klart jag vill det liksom. Hur mysigt som helst! Lite ansiktsmasker och mysiga body lotions osv är aldr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards