Korre121

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Oscar Pettersson - 31 oktober 2013 11:21

Från Jönköping till Rom!! 

I fredags drog jag, Oscar Pettersson, till Jönköping för att mötas av 6 fantastiska dagar med Jonas. 
Jag tog tåget upp kl 10 och var framme kl 12. Älskar att åka med Veolia transport och deras härliga kupévagnar. Helt tyst, mjukt och mys!! Efter 2 timmar och en kvarts resa  stod Jonas och väntade på perrongen och jag fick en rundtur i Jönköping. Har bara varit där lite snabbt innan när jag åkt till min faster i Ulricehamn. Typ stannat där och käkat eller nått. Men det är en fantastiskt fin stad!! 
Efter rundturen åkte vi och åt på A6 (ett köpcentrum i Jönköping) med hans bästa vän Emma. En väldigt mysig tjej som jag fick bra kontakt med. 
På kvällen blev det utgång och fest. ASKUL!! 
Lördagen fyllde Jonas morfar år så då blev det en kort vistelse med släckt och tårta hos honom innan ytterligare en utgång.

Dagen efter var det söndag i vanlig ordning. Då skulle Jonas jobba mellan kl 10:30 - 17:00. Menas han gjorde det traskade jag till Emma och bakade cheese-cake med lime och honungssmak. Helt otroligt gott med f*ck vad mätt jag blev! SJUKLIGT. Jonas hade varnat mig innan jag stack dit att han aldrig gått där ifrån utan att må illa över all mat och sötsaker man blir bjuden på. Mycket riktigt, kunde inte tänka på mat efter det! Haha!! 

Måndag = chilldag. Vi åkte och åt på Jensens Bøfhus, åt och sen hade vi bara en mysig kväll med film osv! 

I tisdags var vi på bio och kollade på Insidous 2. ASBRA FILM!!!!! Om ni ska se den måste ni ha sett ettan först i och med att detta är den fortsättning där mycket från ettan är invävt. 

Kort sagt har jag haft en fantastiks helg med min goa kille och nu ska jag ha en härlig helg i Rom med min fina pappa!! 
LIVET ALLST?!! 

Så igår åkte jag alltså hem och packade om till Rom. Så just nu sitter jag på planet och skriver och är framme kl 13:00. Ska bli sååå härligt att komma iväg till ett något varmare land  



Puss och kram, skumbanan

Kastrup!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards