Korre121

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Kiss Me!

Av Oscar Pettersson - 22 oktober 2013 18:05

HejHej!! 

 

Sorry för att jag varit seg med att skriva, men jag ska försöka bli bättre. 

 

I torsdags kom äntligen Jonas till mig och vi hade en fantastiskt mysig kväll tillsammans. Jag mötte upp honom på stationen vid två tiden och sen vi gick hem till mig i min lägenhet. Efter ett tag när vi satt oss i min säng så frågade jag honom om han ville bli tillsammans med mig och det ville han verkligen. LYYYCKA!! 

Sååå med andra ord är jag jättekär och livet leker.   

 

 

 

   

 

 

 

På fredagen hade jag blivit tillfrågad om jag ville vara hårmodell för hårpruduktsföretaget Grazette of Sweden.

Klart jag ville det! Jag hade sagt till Jonas att jag skulle dit och bli stylad och att han fick hänga med. Det roliga var bara att när vi väl stod när och hälsade på stylisten blev Jonas också indragen i projektet. Vilket var jävligt tur i och med att vi blev fixad från kl 14 - 20. Men det var det lätt värt. Resultatet blev jättebra för oss båda. Min mamma var också med, så när stylisten gick runt och skulle lära sig namnen på alla modeller så pekade jag på mamma och sa att det var min mamma och att Jonas var min kille. Så när lördagen väl var kommen och vi skulle gå och visa upp våra frisyrer i catwalk inför jättemånga frisörer hade Marita (som stylisten heter) satt ihop ett nummer till oss som innefattade en kyss på scenen. SÅ JÄVLA KUL! Ni skulle hört applåderna efter vi hade gått och visat upp oss. Riktigt kul! 

Efter showen blev det myskväll hemma hos min bästa vän Ellen och hennes flickvän. Lite öl och människor man älskar är aldrig fel.   

 

 

 

   

 

 

Sen åkte Jonas hem på söndag kväll. En mycket lyckad helg har det varit. 

Just nu är jag såå lycklig och glad! HEJA LIVET!

 

Så då var man inte singel längre utan man har min fina Jonas Elm som pojkvän, på fredag ska jag upp till Jönköping och se hur han lever, sen på torsdag nästa vecka sticker jag till Rom med pappa! BÄST! 

 

Ha det bra! KRAM <3

 
 
Ingen bild

Eira

22 oktober 2013 18:51

Så kul för dig Oscar! Vackert par :)

Oscar Pettersson

22 oktober 2013 18:58

Tack så mycket :)

 
Ingen bild

Jakob Fundberg

22 oktober 2013 19:09

Vad roligt Oscar, jätteglad för din skull! :)

Oscar Pettersson

22 oktober 2013 19:19

Tack Jakob! Vad glad jag blir :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Pettersson - 31 oktober 2013 11:21

Från Jönköping till Rom!!  I fredags drog jag, Oscar Pettersson, till Jönköping för att mötas av 6 fantastiska dagar med Jonas.  Jag tog tåget upp kl 10 och var framme kl 12. Älskar att åka med Veolia transport och deras härliga kupévagnar. Helt ...

Av Oscar Pettersson - 15 oktober 2013 19:34


Hejhopp!!    Igår hade jag en fantastiskt spännande dag.  Det började med att jag och Hanna (min kompis) sprang runt i typ 20 minuter för att hitta rätt buss till en kulturmässa vår klass skulle gå på i Malmö.  Kulturmässa på morgonen i Malmö...

Av Oscar Pettersson - 13 oktober 2013 12:26


Okej, här kommer en av de värsta upplevelserna i mitt liv!!   I fredags när jag var i skolan behövde jag, i vanlig ordning, gå på toaletten. Och vad jag vet så går alla människor på toa, så detta är  fullt normalt. Jag är en sådan person som al...

Av Oscar Pettersson - 12 oktober 2013 19:52


Spa-kväll? JA TACK!!    En av mina bästa tjejkompisar Matilda frågade om jag ville ha en spa-kväll med henne ikväll. Ganska solklart svar där. Klart jag vill det liksom. Hur mysigt som helst! Lite ansiktsmasker och mysiga body lotions osv är aldr...

Av Oscar Pettersson - 11 oktober 2013 20:23


KVÄLLEN RÄDDAD!! Kvällen blev inte så dum ändå. Blev spontant inbjuden till min fina barndomsvän Emma! Huur kul som helst att träffa gamla vänner. Man har alltid så sjukligt mycket att prata om.  SÅ .. ett stort tack till bloggen som meddelade at...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards