Korre121

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Oscar Pettersson - 15 oktober 2013 19:34

Hejhopp!! 

 

Igår hade jag en fantastiskt spännande dag. 

Det började med att jag och Hanna (min kompis) sprang runt i typ 20 minuter för att hitta rätt buss till en kulturmässa vår klass skulle gå på i Malmö. 

Kulturmässa på morgonen i Malmö: Här fanns det en massa olika teatrar, högskolor, filmbolag, dansgrupper, musiker, osv som pratade och visade upp lite av deras verk. Man kunde även göra casting för ett filmbolag som heter AnaGram. Först var jag lite skeptisk, men Hanna mer eller mindre tvingade med mig och tyckte detta skulle bli superkul. Då skulle man först bli fotograferad och sen gå in i ett annat rum där man blev intervjuvad och filmad. Där stod en person och frågade vanliga frågor som - "Vad heter du?, Hur gammal är du?, Var bor du?," osv. Det roliga med detta är bara att när det var min tur så blev jag inkallad i ett annat rum där jag blev ställd de vanliga standardfrågorna, men även fick provfilma en improviserad scen med en annan skådespelare. Jag såg tydligen ut som en karaktär de sökte till en film.

Riktigt kul. Tror verkligen på ödet nu, haha!! 

Sååååå.. med andra ord är jag ganska glad att jag har en envis kompis. Nu får vi väl bara hoppas att de gillar det dem såg. 

Efter kulturmässan åkte jag och Hanna till Emporia och åt god mat. Det värsta är bara att jag tror jag har förlagt min fina ring på handfatet.. mindre kul :( 

 

När jag kom hem väntade Astrid på mig för då var det dags för gymmet. Vi hade bestämt oss för att vi skulle träna bodypump.. men korkade som vi är hade vi båda glömt boka passet. Så det fick bli bodybalance istället. Sjukt mysig träning. Ledaren hade tänt massa ljus och satt på mysig musik.

Bodybalance är en blandning mellan pilates och yoga. Det är mycket styrka och stretching men på ett lugnt och avslappnat sätt. 

SUPERNICE!! 

 

Idag har jag varit på musikalrep igen. Älskar verkligen det. Så himla kul!! 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards